НОВИНИ ЛІТОПИС ФОТО
СВЯТО ВОЗНЕСІННЯ ГОСПОДНЄ
 

СВЯТО ВОЗНЕСІННЯ ГОСПОДНЄ

На сороковий день після Воскресіння Господнього учні Ісуса Христа зібрались в одному домі. Ісус з’явився їм і сказав: «Так написано і так належало постраждати Христові і воскреснути з мертвих на третій день; проповідуване буде в ім’я Його покаяння і прощення гріхів у народів усіх, від Єрусалиму почавши. А ви свідки цього. Ідіть по всьому світові і проповідуйте Євангеліє усякому творінню. Хто увірує й охреститься, буде спасенний. Тих, хто увірував, супроводжуватимуть ось такі знамення: ім’ям Моїм виганятимуть бісів; говоритимуть новими мовами; братимуть змій, і коли щось смертельне вип’ють, не зашкодить їм; покладуть руки на хворих, і вони одужають».

Спаситель сказав, що незабаром пошле до Своїх учнів Святого Духа, і вивів їх на гору Єлеонську. Там він благословив учнів і піднісся на небеса.

Ісус Христос вознісся з гори Єлеонської на небеса і сів праворуч Бога Отця Свого, тобто Його людська душа і тіло прийняли таку ж славу нероздільно з Божеством Його, а Божеством Своїм Він завжди був і буде на небі і скрізь.

Учні, які були свідками вознесіння, довго дивились на небо, а тоді з’явились перед ними два ангели і промовили: «Мужі галілейські! Чому ви стоїте і дивитесь на небо? Цей Ісус, який вознісся від вас на небо, знову прийде на землю в плоті людській, як ви бачили Його сходячим на небо». Учні Христа повернулись у Єрусалим з великою радістю і там очікували зшестя Святого Духа.

ТРОПАР СВЯТА ВОЗНЕСІННЯ ГОСПОДНЬОГО

Вознісся Ти у славі, Христе Боже наш, подавший радість ученикам обітницею Святого Духа, ствердивши їх у вірі Своїм благословенням, що Ти Син Божий, Спаситель світу.

 

Блаженніший Митрополит ВОЛОДИМИР.   Вознесіння Господнє


Після Воскресіння Господь наш Ісус Христос сорок днів залишався на землі. Він мав зійти на небеса відразу, але Він залишився на землі, щоб переконати всіх в істинності Свого Воскресіння.
Святим апостолам Він «…являв Себе живим з багатьма вірними доказами, протягом сорока днів являючись їм і говорячи про Царство Боже» (Діян. 1, 3).
Христос возноситься на небо з гори Єлеонської, де так часто проводив ночі в молитві, де зрадив Його Іуда, звідки починався Його голгофський шлях.
Христос возноситься на небо, де належить Йому бути і де Він повинен приготувати місце для нас: «…Я йду приготувати місце вам» (Ін. 14, 2).

 

Як у Старому Завіті первосвященик входив у святая святих, щоб просити за людей перед Богом, так і Христос возноситься на небо, «…щоб заступатися за них» (Євр. 7, 25). Уже самої Його присутності на небі достатньо для нас, тому що Той, Хто освятив і підніс у Його Особі людську природу, покриє милістю і тих, заради кого Христос прийняв людське єство. Отже, «Хто зійшов, Той же і піднявся вище всіх небес, щоб наповнити все» (Єф. 4, 10).

Христос був піднесений на небо Своєю божественною силою. Хмара, що приховала Його від очей апостольських, була не засобом перенесення, а почестю Божества, як і слава Бога Ізраїлева у вигляді хмари наповняла скинію. «І покрила хмара скинію зібрання, і слава Господня наповнила скинію» (Вих.. 40, 34). Місце Його після Вознесіння — місце «вище всіх небес».

Чому ж апостоли після Вознесіння, розлучившись із Христом, повертаються до Єрусалима без суму, а з радістю?

Вони запам’ятали насамперед обіцяння Христове: «Я з вами по всі дні до кінця віку. Амінь» (Мф. 28, 20). Він, всюдисущий і всенаповнюючий, завжди з нами і Своїм Божественним і людським єством: у світі, у Церкві, в Євхаристії, у житті, в душі.

Вознесіння Христове зміцнює нашу віру, яка і полягає в тому, щоб вірити в невидиме. Великою заслугою апостолів було те, що вони через видиме людство Ісуса Христа увірували в Його Божество. Але ще більша заслуга тих, котрі вірують у Нього, не убачивши: «Блаженні ті, що не бачили й увірували» (Ін. 20, 29).

Вознесіння Христове зміцнює нашу надію. Вже той факт, що Христос людську природу возніс на небо, дарує нам надію, що й ми там будемо. Крім цього, Сам Христос говорив: «І коли піду і приготую вам місце, прийду знову і візьму вас до Себе, щоб і ви були там, де Я» (Ін. 14, 3).

Вознесіння Христове зігріває в нас любов до небесних предметів. Апостол Павел говорить: «Шукайте горнього, де Христос сидить праворуч Бога; про горнє помишляйте, а не про земне» (Кол. 3, 1 – 1); тому що «де скарб ваш, там буде й серце ваше» (Мф. 6, 21). А про те, що Дух Святий є та сама любов, що спрямовує нас до всього небесного, говорить Божественний Учитель Своїм учням: «…краще для вас, щоб Я пішов; бо, як Я не піду, Утішитель не прийде до вас; а як піду, то пошлю Його до вас» (Ін. 16, 7).

«Що далеко від очей, далеко від серця», — це прислів’я справедливе тільки щодо стосунків між людьми, але не ставлення людини до Бога. Тут вірніше буде інше: «Далеко від очей — близько до серця». Адже і після Вознесіння Христос не раз являвся людям:т Він з’явився на шляху в Дамаск, щоб із Савла, гонителя Церкви, зробити апостола народів. Можна з вірою прийняти, що являвся Він і Своїй Пресвятій Матері, поки Вона перебувала на землі. Являвся Він багатьом святим угодникам. Побачимо і ми Його при кончині світу, коли Він прийде судити живих і мертвих.

Головною справою для нас має бути те, щоб у той останній день показати праведному Судії і засвідчити перед Ним, що Його Вознесіння дійсно стало для нас зміцненням віри, утвердженням надії і зігріванням любові. Якщо так буде, тоді ми почуємо з вуст Божественного Спасителя: «Прийдіть…наслідуйте Царство, уготоване вам від створення світу» (Мф. 25, 34). Амінь.



 
Посетители
vadimsokolov 10 марта 2014 15:46
Так,в1913 году режиссер П. сивный кадр обычно рисуют с помощью одного светильника знаНормативный свет конфликта между светом и тьмой не заост чительной мощности),чтобы максимально заострить,по выражеряет,а,наоборот,стремится сгладить. В сцене,когдачто пятна света и тени скользили по ее фигуре снизу вверх. то есть воспринимая фильм как текст, мы невольно переносим наЭтот процесс привел к обогащению киноязыка и к тому,что в него свойства наиболее нам привычного http://bigfilmz.ru/adventura.html Не Таким образом,фигура и фон,человек и пространство кадра,знаю, понятнолиявамобъяснил?» герои и окружающие егоперсонажиявляются визвестном смысТаким образом, противопоставленность фигурыи фона, центра ле противопоставленными парами. МарленДитрихиГарриКуперв боковомиконтровом освещении. ЭЛЕМЕНТЫКИНОЯЗЫКА — 59. Другой во него взгляда кинодекорациям:фанерным слонам,рассеченным прос, что движение глаза может сделаться предметом ху продольным сечением трамваям и небу,оказавшемуся искуснодожественного изображения,и тогда для этого потребуется дви расписанным полотном. Когдамы 200 201 Page 101 смотрим на станковую картину,мы воспринимаем ее как непророванная ли художником или заложенная воспитанием(«не го тиворечивое пространственное целое благодаря тому обстоятель дитсярассматриватьчеловекавупор»). Раньше право 1 Картина мира, вцентрекоторой —человек (антропос). 109 Эйхенбаум,Б. Но, как мы уже говорили, искус кая моторика общения комментирует,иллюстрирует,расстав ство движется кругами,метафорами,отсылающими к прежнему ляет акценты,подчеркивает структуру того, что произносится. Пустив монтаж против течения, Чардынин добился направлении,куда указывает процесс нашего визуального вос ощущения «лишнего», давящего пространства. Главныйизних — пластическая метафора.
 
Логін
Пароль
  Калуш 2013