НОВИНИ ЛІТОПИС ФОТО
ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУ
 
ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУПерший тиждень Великого посту відзначається особливою суворістю, а богослужіння - особливою тривалістю. В перши чотири дні (понеділок, вівторок, середу і четвер) на великому повечір'ї читається канон св. Андрія Критського з приспівами до стиха: "Помилуй мене, Боже, помилуй мене".

У п'ятницю першого тижня Великого посту на літургії після заамвонної молитви здійснюється освячення "колива", тобто відвареної пшениці з медом, в пам'ять св. великомученика Феодора Тирона, який надав благотворну допомогу християнам для збереження посту. Візантійський імператор Юліан Відступник у 362 р. наказав у місті Антиохії таємно окропити кров'ю ідоложертовних тварин усі харчі. Але св. великомученик Феодор Тирон, спалений у 306 році за визнання Христовой віри, явився уві сні антиохійському єпископу Євдоксію, відкрив йому таємне розпорядження Юліана і повелів упродовж усього тижня нічого не купувати на ринку, а харчуватися коливом.

ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУУ першу неділю Великого посту звершуеться так зване "Торжество православ'я", встановлене царицею Феодорою у 842 р. в пам'ять відновлення шанування св. ікон. У кінці літургії священнослужителі чинять молебний спів посередині храму перед іконами Спасителя і Божої Матері, молячись Господу про утвердження у вірі православних християн і про навернення на шлях істини усіх, хто відступився від Церкви. Потім диякон голосно читає Символ віри і виголошує "вічну пам'ять усім спочилим оборонцям віри православної, і многії літа - живим.

У другу неділю Великого посту звершується пам'ять св. Григорія Палами, який жив у XIV ст. Згідно з православною вірою він навчав, що за подвиг посту і молитви Господь осяває віруючих благодатним Своїм світлом, яким сяяв Господь на Фаворі. З тієї причини, що св. Григорій розкрив учення про силу посту та молитви, й установлено святкувати його пам'ять у другу неділю Великого посту.

У третю неділю Великого посту за всенічною виноситься після великого славослав'я св. хрест і пропонується для поклоніння віруючим. При поклонінні хресту Церква співає: "Хресту Твоєму поклоняємось, Владико, і святе воскресіння Твоє славимо". Ця пісня співається і на літургії замість "Трисвятого". Церква виставляє в середині Чотиридесятниці віруючим хрест для того, щоб нагадуванням про страждання і смерть Господні надихнути та зміцнити тих, хто поститься, на продовження подвигу посту. Св. хрест залишається для поклоніння впродовж тижня, до п'ятниці, коли він після часів, перед літургією вноситься назад у вівтар. Тому третя неділя і четвертий тиждень Великого посту називаються хрестопоклонними.

ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУ У четверту неділю святкується пам'ять святого Іоанна Ліствичника , який написав твір, де показав сходинки добрих діянь (у вигляді східців, або ліствиці), які ведуть нас до Престолу Божого. У четвер на п'ятому тижні відбувається так зване "стояння св. Марії Єгіпетської". Життя св. Марії Єгіпетської, раніше великої грішниці, повинно служити для всіх прикладом істинного покаяння і переконати всіх у невимовному милосерді Божому. На ранній у цей день читаються житіє св. Марії Єгипетської і канон св. Андрія Критського, той самий, який читається у перші чотири дні Великого посту. В суботу на п'ятому тижні звершується "Похвала Пресвятій Богородиці". Читається урочистий акафіст Богородиці. Ця служба встановлена у Греції в подяку Богородиці за неодноразове визволення Нею Царгорода від ворогів. У нас акафіст "Похвала Богородиці" читається для зміцнення у віруючих надії на небесну Заступницю, Яка, визволяючи від ворогів видимих, тим більш готова нам допомогти у боротьбі з ворогами невидимими.

ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУУ п'яту неділю Великого посту звершується богослужіння в пам'ять преподобної Марії Єгипетської. Церква дає в особі Марії Єгипетської взірець справжнього покаяння і, для підбадьорення духовних подвижників, показує на ній приклад невимовного милосердя Божого до грішників, що каються.
Шостий тиждень присвячений підготуванню тих, хто постить, до гідної зустрічі Господа з віттям чеснот і до згадувань страстей Господніх.

У суботу на шостому тижні на ранній і літургії згадується воскрешення Ісусом Христом Лазаря. Цей день називається Лазаревою суботою. На ранній у цей день співаються воскресні тропарі після "Непорочних": "Благословен єси, Господи, навчи мене заповітів Твоїх...", а на літургії замість "Святий Боже..." співається: "Всі, що в Христа хрестилися, у Христа зодягнулися. Алилуя".

ТИЖНІ ВЕЛИКОГО ПОСТУШоста неділя Великого посту є велике дванадесяте свято, в яке згадується урочистий вхід Господній у Єрусалим на вільні страждання. Це свято інакше називається Вербною (Квітною) неділею, Неділя ваїй. На всенічній після читання Євангелія не співається "Воскресіння Христове...", а читається безпосередньо 50-ий псалом і освячуються, молитвою й окропленням св. води, розбруньковане віття верби (ваїй) чи інших рослин. Освячене віття роздається віруючим, з яким при запалених свічках вони стоять до кінця служби, знаменуючи перемогу життя над смертю (воскресіння).

З вечірні у Вербну неділю відпуст починається словами: "Господь, що йде на вільні страждання ради нашого спасіння, Христос істинний Бог наш...".


 
Посетители
vadimsokolov 26 июня 2014 17:39
Слово прибывает. Она наш о них прошлое. Но, как этот вопрос был в процессе реализовано Жизнедеятельность bigmult.com специфический еще немного и Не поновому. Просто тихо, это откровенно рассказано средствами киноэкрана. К себе Другим. И если строить кинорассказ по всем правилам Литературно в частности, поэтически жанра, так паузы необходимы. Она в точно такой смысл, в который невидимым невидимо Это по существу воображение. Одновременно оказывается, что киноискусство это поэзия, даже Суперпоэзию. Кажется, что все вышеупомянутые пары Entgegensetzungen аналогично Никого не имеется разнородный, внутренний внешний, прежний будущее, да Существуют в определенном пункте одновременно и вместе и как раз видом «Различия между одним и другой». Ясность, которая отведена вплоть до собственных максимальных Прозрачность. Отсутствие пятен. Если «Форма существования кинофакты это «форма существования» Прошлого все же, как раз поэтому в течение восприятия фильма Момент распознавания, если не содержание видеофрагментов, его, в каждом Случай, способа ее организации и представления, согласно картине Шпигель Если только ничего не старается излишне к этому положению вещей не дополнять ее, Видеоряд это только визуализация прошлого, причем как формы Прошлое, так и его содержания. И вопрос числа в данном случае числа то же самое Вариаций имеется уже преимущественно вопрос торговли. То, что допускает говорить о целостности произведения Киноискусство? Как так существует целостность? Очевидно, Если не определять кинореальность как поэзия, и как еще коечто, незначителен, Собственно, что, так понятие целостности относительно них разрешается и Теряет каждый смысл. Одновременно оказывается, что киноискусство это поэзия, даже Суперпоэзию. Вопрос, где перерыв будет сделан что мы для нас как выберем Знаменательно, что мы вложим как expressivst в общем ряду экспрессивности, имеется вопрос культуры.
 
Логін
Пароль
» "Якщо шлюб заснований на любові - він один і на все жи ...
» Архистратиг Михаїл - Покровитель Калуша
» Учні недільної школи відвідали виставку Віктора Коніва
» НЕБЕСНА ІЄРАРХІЯ ВІЙСЬК
» Храмове свято Михайлівського Золотоверхого монастиря. Н ...
» "Співайте Богові розумно…": хору собору Святих землі ...
» Вшанування ікони Божої Матері "Скоропослушниця"
» У Копанках відкрили меморіальний сквер пам’яті Ігоря Дм ...
» Владика Іоасаф молитовно вшанував 20-річчя перебування ...
» Святого Архистратига Божого Михаїла

Калуш 2015